22 Aralık 2009 Salı

2. Sezon-12. Program DÜNYANIN ÇEVRESİNDE TAM GAZ 23 Aralık 2009 Çarşamba 14:oo

FULL THROTTLE AROUND THE WORLD
-------------------------------------------------
Everyone crashes. Some get back on. Some don't. Some can't. ~Author Unknown


Bu hafta kimse gelmeyince ikinci "Melekler" programını yapacağımı duyurduğum halde vazgeçtim ve gürültülü, ritmli, capcanlı bir program olsun istedim. Haftalardır süren ağırlığı üstümden atmak için de ilk yarim saat icinde üç fincan çay tükettim bugün. Osibisa ve Motley Crüe'den girip Kızıl Ordu Korosu'ndan çıktığımız, Afrika, Kuzey ve Güney Amerika derken Rusya stepleri ve Avrupa'ya uzandığımız bir program çıktı sonuçta. Noel ve Aşure Ayını kutlamayı da ihmal etmedik dinleyenlerimizin. Hakan Gök hocama göre girişler ve ayarlar kısmını hallettim ama hala parça sonuçlarını dengeleyemiyorum ve notum da oradan kırılıyor. Yıl sonuna yetiştirebilir miyim bilmiyorum ama finallere kadar çalışıp onu da halledeceğim ;-)

Hatırladığım kadarıyla bu haftaki listemiz şöyle ol
uştu:

- Motorumuz ve Jeneriğimiz: Ghost Riders in The Sky - SPIDERBAIT

- Pata Pata - Miriam Mekeba & Osibisa
- Seperate Ways - JOURNEY
- I was Made For Loving You - KISS
- Detroit Rock City - KISS
- Kickstart My Heart - MOTLEY CRÜE
- Motorcycle Man - SAXON
- Ride Across The River - DIRE STRAITS
- Santa Maradona - MANO NEGRA (MANU CHAO)
- Don't PAy The Ferryman - Chris De BURGH
- Kalinka - RUS KIZIL ORDU KOROSU
- La Vent Nous Portera - NOIR DESIR (Gitarlarda MANU CHAO)
- King Kong Five (MANU CHAO)
- Jingle Bells - Benim için bir bilinmeyen
- Bella Ciao - MANU CHAO
- Ghost Riders In The Sky - SPIDERBAIT

* When alone in the studio, I usually make noise.
* Angels can wait
* Ringtones of my and my son Doğa's mobile phones
* Dead on the way to a KISS concert
* Ghosts in foreign languages
* He's a saint and has God's Hand
* A song during a course break
* Merry Christmas ve Hayırlı Aşureler

Hiç yorum yok: