25 Aralık 2009 Cuma

2. Sezon 13. Program: 1 GİTAR, 2 FOTOĞRAF, 3 MEZAR TAŞI, 4 ŞARKI 30 Aralık 2009 Çarşamba, 14oo

The blues is a low-down, aching chill; If you ain't never had 'em, I hope you never will.
ROBERT JOHNSON (1911-1938)

2 fotoğraftan biri

Örneğin bir şarkıyı 23 kere dinlerseniz sevmeye başlıyormuşsunuz (Kaynak: bilinmiyor ama uydurulmuş da değil). CCHS de bu programla toplamda 23 sayısına ulaşmış oldu ve bu programı 23 kere dinlemiş olan ben nihayet sevmeye başladım diyebilirim. Tabi benden başka bu programı en çok dinleyen kişi sevgili Hakan Gök hocamızdır ama, o sadece 22 program dinlediği için (2 hafta önce yoklamada bulunmadı kendileri) hala ısınabilmiş değil programa. Ama umudunu da kaybetmiş değil. "Hocam hele bir 50'yi bulalım, öyle karar verelim" diyor. Yine de bu hafta temamız yılbaşı değil de "blues" olunca, ve de Hakan hocam da "si bemol"ler kulağına çalınınca özel bir ilgi gösterdi bugün. Sayesinde ben de blues hakkında bir şeyler öğrendim ama bunları dinleyicilerle paylaşmadık. Dinleyiciler daha çok Robert Johnson ağırlıklı çok özel kayıtlar ve de hikayeler dinlediler bu hafta. Sevda Alankuş hocamızın program sonunda elinde bir paketle (bomba) çıkıp gelmesi ise beni iyice utandırdı. Bir gün önce parti yaptınız da beni çağırmadınız, kalan kurabiyeleri acı çayları bana içirdiniz diye, üstelik canlı yayında, şımarıklık eden ben, o daracık stüdyoda küçülüp küçülüp yerin dibine girdim bu yüzden. Yeni yılda tekrar yeryüzünde buluşmak dileğiyle.

Herkese iyi yıllar, mutlu seneler

3 Mezar Taşından Biri

Bu haftaki listemize gelince:

* Motorumuz ve Jeneriğimiz Ghost Riders in The Sky - SPIDERBAIT
* Highway To Hell - AC/DC

* Smoke on The Water - DREAM THEATER + Bruce DICKINSON (Iron MAiden)
* Blackbird - ALTER BRIDGE

* Inside Outside Women Blues #3 - GOV'T MULE
* Love in Vain - Robert JOHNSON ( 4 Şarkıdan Biri)
* Love in Vain - ROLLING STONES
* Travelling Riverside Blues - Robert JOHNSON
* Travelling Riverside Blues - LED ZEPPELIN
* They're Red Hot - Robert JOHNSON
* They're Red Hot -Eric CLAPTON
* Sweet Home Chicago (4 Şarkıdan Bir Diğeri) - Stevie Ray VAUGHAN + Eric CLAPTON + Robert CRAY + BuddyGUY
+ Jimmy VAUGHN
* Ghost Riders in The Sky - BLUES BROTHERS


1 GUITAR, 2 PHOTOGRAPHS, 3 TOMBSTONES, 4 SONGS
------------------------------------------------------------------
* 1 Guitar... Tuned by the devil
* 2 Photographs... and a 3rd one published in 2008
* 3 Tombstones... with no evidence of the burial
* 4 Songs... in the 500 songs that shaped rock and roll.

* What a strange ghost for new year's eve
* A Blackbird for my friend next door
* Angels can still wait (with respect)

Hiç yorum yok: